Join Us

2RedBeans // 在美华人婚嫁交友. Chinese Singles in America. // Join us now at www.2RedBeans.com

Thursday, October 24, 2013

2Redbeans success stories《会员成功案例》

两颗红豆有很多成功案例,也收到很多会员的来信表扬。你们的来信是我们的动力,希望两颗红豆能带给每一个人幸福。这是我们最大的愿望。

在此选择列出会员来信,与大家分享:

07/21/2013
New York 男  
年龄:40+
这几天情绪有些失控,在自己的简介里写了些不愉快的事。很抱歉。

我是个真诚的人。我只是把我的真实经历和我对情感的诉求写出来,我也有担忧,会吓跑有缘人,但是出乎我意料的是已有女士走进了我的视线,有意和我有进一步的交往。她是一个愿意为爱来纽约的人,还是我的同乡。我期待着能和她进一步了解和沟通。所以,我很感谢红豆给我们提供的从相识,相知甚至到相爱的平台,再一次谢谢你和你的管理团队。也祝愿你找到你自己的幸福!

10/14/2013
Seattle 女
年龄:25
I'm a doctor, 25. (BTW, she is quite pretty).
"I have to thank your website [I found a guy there] ... and i got more of my friends to join"
"Your site is very professional, doesn't have that many weird people compared to other ones".

10/18/2013
Sunnyvale,CA 男
年龄:45
我有朋友在这找到女朋友,很快结婚了。原来不怎么相信网上的东西,现在想想要抛开面子,所以特留下下面的交流信息,认真在这里守候你的出现。希望遇到那个她,携手展开人生新篇章。

10/21/2013
一男一女
年龄:保密
Please delete us from the posting profiles and thanks for the great service, it worked !! We have been dating and will get marry soon. Many thanks for your service.

10/24/2013
Boston 男
年龄:30+
Thanks for the fast , great customer service. I will refer some friends to your website .

之前有很多用户给我们发邮件,分享成功的喜悦。可惜我们没有保存邮件。从现在开始,两颗红豆将会用心保存用户的每一封反馈邮件。欢迎大家分享成功故事,攒人品哦~ :-)






No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.